Det Staten Israel gör mot muslimerna liknar vad nasisterna gjorde mot judarna!

As-Salamu aleikum wa rahmatulahi wa barakatuh,


Jag har sett många bilder om vad som händer i Gaza med muslimerna och vad som hänt med judarna under andra världskriget. När man ser bilderna jämte varandra så ser man att det är exakt samma som händer. Det är så sjukt att israel utsätter dessa muslimer för samma sak som hände ca två/tre generationer tillbaka fast med judarna!

Och även om inte siffrorna är samma, så är handlingarna lika sjuka och hemska!

Jag kan inte lägga upp bilderna på min blogg för det är så hemska bilder subhanAllah och jag vet att det finns minderåriga läsare på bloggen.
Jag ska länka till sidan som har bilderna, som visar och jämför, och det ser ut exakt samma.. Men klicka bara på länken om ni känner ni klarar av hemska bilder. I början är bilderna inte så råa men på slutet blir det bara tårar. Och om ni är typ 14 år eller mindre så hoppas jag inshaAllah ni inte kollar på länken.
Jazak Allahu khayr.





Må Allah förstöra för alla förtryckare!!!!!
Tankar: 3.....
Islam och Samhälle | Direkt länk | 2010-01-26 @ 10:37:47|....

بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم


Kommentarer
Postat av: Emma

Subhana Allah. Jag har sett bilderna innan, men blir alltid så känslosam. Att fi'olk inte reagerar på detta och tycker att det är okej, det är för overkligt för att vara sant. Må Allah skydda och befria muslimerna i Palestina från sionisterna Israel, Ameen!

2010-01-26 @ 12:18:58
URL: http://amuslima.blogg.se/
Postat av: mohammed

må allah kasta judarna i naar

2010-01-30 @ 13:13:29
Postat av: Wandi

allt har sin tid och domedagen likaså. Jag har också skrivit om israel och tycker att det är fel att det ens finns men hur når man paradiset utan prövningar?

2010-02-06 @ 17:37:29
URL: http://accordingtome.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Bönetider


Video på Svenska om Profeten Muhammad
frid och välsignelser över honom





Svenska Islamiska Youtubekanaler

DawaSweden
IslamIdag
Muslimahkanalen
MuslimSe
Mussemanda
OmarIbnAlKhattab
SMSBilal
TheMuslim0
UnderTexter


Den Raka Vägen
Vill du ha evig lycka?



Bismillahi Rahmani Rahim
Läs i din Herres namn, Han som har skapat – skapat människan av en grodd som sätter sig fast! Läs! Din Herre är den Främste Givaren, som har lärt [människan] pennans [bruk], lärt människan vad hon inte visste!

[Koranen 96:1-5]


Mina besökare
Online:
Idag:
Totalt:




Religion Blogg listad på Bloggtoppen.se Religion bloggar Filosofi/Religion Bloggportal länksamling Bloggparaden

RSS 2.0