Min dag idag... + du3a

As-Salamu Aleikum wa rahmatulahi wa barakatuh!

Idag har varit en bra dag alhamdulilah! ^^

Jag 'pysslade' lite genom att skriva du3a innan man går på toa, och när man går ut ur toa och när man vaknar och ska sova.. På lappar som jag la upp som en påminnelse inshaAllah. ^^ Älskar att göra sådant pyssel. :)

Ni kan själva göra sådana pyssel, det är mycket bra mashAllah! Om ni inte är kreativa så kan ni alltid kopiera nedanstående bilder och skriva ut!



Och senare blev det inte som från början planerat men det blev ändå mycket bra alhamdulilah.!
Vi åkte på föreläsning i TUFF-förening och lyssnade på Bror Ahmed som talade om Tålamod.. Må Allah belöna honom!
Hans föreläsning ska inshaAllah komma upp på Muslim.se.!

Alhamdulilah som vanligt älskar jag att träffa systrar !!

Nu är jag jättetrött och ska bara äta och snart sova inshaAllah..

As-Salamu Aleikum wa rahmatulahi wa barakatuh
Tankar: 3.....
Du3a + må bättre | Direkt länk | 2010-02-07 @ 00:25:56|....

بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم


Kommentarer
Postat av: Khadijah

:-) Superbra mashAllah att lära sig...lägg en liten video hur man uttalar med kanske hehe!! Du är saknad och älskad hjärtat!!

2010-02-07 @ 01:14:18
URL: http://kameltanten.wordpress.com
Postat av: Jennifer

wa aleikum as salam wa rahmatulahi wa barakatuhu kära syster <3 alhamdulillahi rabbil alamin, barik Allahu fik. Inshallah. Må Allah ge dig de bästa i detta livet och den högsta graden av jannah, ameen! Må Allah vägleda dig genom dina svårigheter ameen



<3

2010-02-07 @ 01:20:30
URL: http://myroadtrip.blogg.se/
Postat av: R

Jag väntade på att de skulle komma upp på bloggen , allahmdulillah ! Älskar dig ukhtee !

2010-02-07 @ 12:31:47
URL: http://stoltmuslima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Bönetider


Video på Svenska om Profeten Muhammad
frid och välsignelser över honom





Svenska Islamiska Youtubekanaler

DawaSweden
IslamIdag
Muslimahkanalen
MuslimSe
Mussemanda
OmarIbnAlKhattab
SMSBilal
TheMuslim0
UnderTexter


Den Raka Vägen
Vill du ha evig lycka?



Bismillahi Rahmani Rahim
Läs i din Herres namn, Han som har skapat – skapat människan av en grodd som sätter sig fast! Läs! Din Herre är den Främste Givaren, som har lärt [människan] pennans [bruk], lärt människan vad hon inte visste!

[Koranen 96:1-5]


Mina besökare
Online:
Idag:
Totalt:




Religion Blogg listad på Bloggtoppen.se Religion bloggar Filosofi/Religion Bloggportal länksamling Bloggparaden

RSS 2.0