Hur du ger en Shahada på 10 minuter

As-Salamu Aleikum wa Rahmatulahi wa Barakatuh,

Må Allah belöna vår broder Kamal El Mekki som gjort denna 'workshop'. Alltså jag säger till er mina syskon, se alla dessa videos med honom och sug in informationen han ger med Allahs vilja.! Riktigt underbart.. Detta är del 1 av 8.. Rekommenderas Starkt om ni vill lära er att göra dawah!!!

http://www.youtube.com/watch?v=_Hc9DiDOjJk#

Tankar: 1.....
Föreläsningar | Direkt länk | 2010-02-13 @ 18:37:27|....

بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم


Kommentarer
Postat av: Anonym

Salamu Aleikom,hoppas att du mår bra syster :)

Jo, jag svarar på dina kommentarer som du skriv på min blogg:).

Jag har ingen grupp syster men jag skriv den inläggen för jag vill se hur många ungdomar som ville göra dawah ute, precis som i england, mashaAllah. När ska vi bli lika bra som dem wallahi.

Men InshaAllah jag ska börja göra dawah nånstanns i våren. Just nu är det kallt. Men syster, det skulle vara en bra ide om du liksom samlade ihop andra systrar som vill göra dawah ute. Ni kan dela ut papper.Det är lättare. Som Muslim är det vår jobb att göra dawah.

Salam V Dawahsister.

Föresten må Allah belöna dig för din fina och vackra blogg.

2010-02-14 @ 09:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Bönetider


Video på Svenska om Profeten Muhammad
frid och välsignelser över honom





Svenska Islamiska Youtubekanaler

DawaSweden
IslamIdag
Muslimahkanalen
MuslimSe
Mussemanda
OmarIbnAlKhattab
SMSBilal
TheMuslim0
UnderTexter


Den Raka Vägen
Vill du ha evig lycka?



Bismillahi Rahmani Rahim
Läs i din Herres namn, Han som har skapat – skapat människan av en grodd som sätter sig fast! Läs! Din Herre är den Främste Givaren, som har lärt [människan] pennans [bruk], lärt människan vad hon inte visste!

[Koranen 96:1-5]


Mina besökare
Online:
Idag:
Totalt:




Religion Blogg listad på Bloggtoppen.se Religion bloggar Filosofi/Religion Bloggportal länksamling Bloggparaden

RSS 2.0