Bin Ladens son.. Afghanistan.. Nyheter är = lögn

as- salamu aleikum wa rahmatulahi wa barakatuh,

Varför gör de så?? Usama Bin ladens son, Omar, har varit med på en intervju där han säger att om hans pappa blir dödad så ska al-Qaida göra massa terrordåd osv.

Sedan kan man fråga sig, varför Omar Bin Laden som enligt artikeln vänt sin pappa ryggen för många år sedan, skulle ha sådanhär information?

"– Deras mentalitet är att skapa mer våld och mer problem.

Omar bin Ladin växte upp vid sin faders sida i en miljö befolkad av ”heliga” krigare."
ur dn..

Hmm.. hur ska han veta deras mentalitet?? Och jag tror inte någon "jihadist" kallar sig för helig krigare, för det är inte vad det står för.. -.- Iallafall, nyheterna är bara knas som vanligt, litar inte på artikeln, litar inte på sonen, vad de säger om sonen, litar inte på något av det.. :)

Litar inte på ovannämnda lika mycket som jag inte litar på detta : "Afghaner varnas inför offensiv"
Soldaterna säger att "de kommer med fred", well... UT UR LANDET!! Helt slöseri på tid.. soldater bara dör i Afghanistan, det blir typ som i Iraq , där tusentals soldater dör i onödigt fejk-krig.. -.- . Titeln heter att de varnas.. de varnas att inte gömma talibaner hemma osv, men vad ska de göra om en taliban finns kring dem?? må Allah ta bort dem från Afghanistan! , Soldater, eller va heter det, USA hittar alltid på någon ursäkt för att döda oskyldiga människor.. Usas regering är vår tids största terroristorganisation. Och så står det i nyheterna, "de gömde tusen talibaner i sina hem", som om detta är ursäkten.. Bara exempel bara exempel..

Aja..  Nyheter borde kallas Falskheter.
Tankar: 4.....
Muslim aktuellt | Direkt länk | 2010-02-12 @ 23:38:47|....

بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم


Kommentarer
Postat av: Mujaheedah

från vad jag har hört är osama bin laden redan död.

2010-02-13 @ 10:56:09
URL: http://mujaheedah.blogg.se/
Postat av: Emma

Salam. Nej jag tror inte han är död. Men fattar inte att media alltid ljuger, speciellt om islam.... Läste för ett tag sedan att tex i saudi arabien finns inga gym för kvinnor o de får inte delta i idrott på skolorna, hahaha har ju en väninna i saudi arabien och hon bara va?? Hon tränar nästan varje dag och det finns mycket sport till unga flickor med.

2010-02-13 @ 15:09:29
URL: http://amuslima.blogg.se/
Postat av: Emma

Försökte posta till ditt inlägg om niqab, men det gick inte så jag postar här :) Masha Allah jag beundrar dig verkligen. Jag fick en niqab hemskickad i torsdag som jag beställt och vill gärna ut o prova den, men tyvär kan jag inte ha den på mig, bra prova den, eftersom jag inte vet hur samhället skulle reagera eftersom både jag o min man är arbetssökande. Men gher Insha Allah!

2010-02-13 @ 15:11:58
URL: http://amuslima.blogg.se/
Postat av: Dawahsister

Salamu Aleikom syster Amanda. InshaAllah, hoppas att du mår bra :)

Jo, det är jag Faisa.

Salam V

2010-02-15 @ 18:59:54
URL: http://dawahsister.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Bönetider


Video på Svenska om Profeten Muhammad
frid och välsignelser över honom





Svenska Islamiska Youtubekanaler

DawaSweden
IslamIdag
Muslimahkanalen
MuslimSe
Mussemanda
OmarIbnAlKhattab
SMSBilal
TheMuslim0
UnderTexter


Den Raka Vägen
Vill du ha evig lycka?



Bismillahi Rahmani Rahim
Läs i din Herres namn, Han som har skapat – skapat människan av en grodd som sätter sig fast! Läs! Din Herre är den Främste Givaren, som har lärt [människan] pennans [bruk], lärt människan vad hon inte visste!

[Koranen 96:1-5]


Mina besökare
Online:
Idag:
Totalt:




Religion Blogg listad på Bloggtoppen.se Religion bloggar Filosofi/Religion Bloggportal länksamling Bloggparaden

RSS 2.0