Aktiv

http://www.tbs-sct.gc.ca/cee/career-carriere/workshops-ateliers/pencil.jpg

 

as salamu aleikum wa rahmatulahi wa barakatuh!

<3

 

Hoppas att alla mår bra insh'Allah. Nu under Ramadan är alla så upptagna antar jag att ingen ens läser bloggar hehe.. Jag läser, surfar runt nån gång då och då ^^.. Men har inte satt mig och uppdaterat min blogg någonting (typ) och jag antar att det inte kommer vara så mycket aktivitet på ett tag, Allahu Alam! Vi får se insh'Allah.. Men just nu så rekommenderar jag bara - Muslim.se och Turban.se ! Två riktigt bra sidor Alhamdulilah.

 

Om man söker kunskap, Imaan-boost och mer kärlek för Allah och Hans Religion så är dessa sidor bra alhamdulilah. Bra föreläsningar, artiklar, böcker och massa gott mash'Allah.

 

 

Varje dag är en kamp, en ny start, ett nytt hopp och flera nya ögonblick o chanser.

 

Ibland kan det vara svårare, ibland enklare.. Det viktigaste är att du inte ger upp! :)
Vad det än kan vara så är det tillfälligt, alla bekymmer man har under sitt värdsliga liv kommer försvinna en dag.

Och det är bra att påminna sig själv om! :)



Älskar er för Allahs Skull , må Allah acceptera vår fasta och ge oss en evig lycka i Paradiset! <3

 

Tankar: 1.....
Mina Tankar | Direkt länk | 2010-08-24 @ 19:34:34|....

بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم


Kommentarer
Postat av: Emma

Alhamdulillah bra skrivet kära syster. Hoppas du har en bra Ramadan med.

2010-08-24 @ 23:52:48
URL: http://amuslima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Bönetider


Video på Svenska om Profeten Muhammad
frid och välsignelser över honom





Svenska Islamiska Youtubekanaler

DawaSweden
IslamIdag
Muslimahkanalen
MuslimSe
Mussemanda
OmarIbnAlKhattab
SMSBilal
TheMuslim0
UnderTexter


Den Raka Vägen
Vill du ha evig lycka?



Bismillahi Rahmani Rahim
Läs i din Herres namn, Han som har skapat – skapat människan av en grodd som sätter sig fast! Läs! Din Herre är den Främste Givaren, som har lärt [människan] pennans [bruk], lärt människan vad hon inte visste!

[Koranen 96:1-5]


Mina besökare
Online:
Idag:
Totalt:




Religion Blogg listad på Bloggtoppen.se Religion bloggar Filosofi/Religion Bloggportal länksamling Bloggparaden

RSS 2.0