Ett litet brev

as-Salamu Aleikum wa rahmatulahi wa barakatuh,

Såg nyss på existens på svt2 och jag började genast sätta ihop ett mail till dem... När jag ser sådant som var på programmet idag blir jag bara så illa tvungen att säga mitt!

En syster i islam, må Allah vägleda henne mer och ta bort henne från alla vilseledande tankar som virrar runt i hennes huvud. ameen,denna systern har gjort en bok som är känd och där hon vill att man inte ska vara så koservativ osv. Ingen kunskap subhanallah! Speciellt nu efter min kunskapsvecka, förstår nog alla vad jag menar, man måste ha kunskap!!! Men men , det är ännu ett trick från media att smutskasta islam. ya Allah vägled allihop till islaam!!

Vad är från Allah..? Och vad är från människan..?
Allt tal som är från okunskap är sannerligen från människan!

//er syster Amanda..
Tankar: 3.....
Muslim aktuellt | Direkt länk | 2009-11-12 @ 21:39:29|....

بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم


Kommentarer
Postat av: Jennifer

As salam aleikum

haha det är så skrattretande att man blir irriterad att människor inte tänker innan de talar. Men Alhamdulillah när de pratar om Islam på tv så börjar fler muslimer att agera för de vill berätta sanningen. Och allt händer av en anledning Allah vet bäst. Det är bara så irriterande när människor inte kan tänka självständigt and think outside denna blina värld!



<3

2009-11-13 @ 11:06:45
URL: http://myroadtrip.blogg.se/
Postat av: Yassa

Hej syster händer i dag;)?

2009-11-14 @ 13:42:49
URL: http://sirapsungarna.blogg.se/yazzasblogg
Postat av: jesus

Har du läst boken?

2009-11-17 @ 00:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Bönetider


Video på Svenska om Profeten Muhammad
frid och välsignelser över honom





Svenska Islamiska Youtubekanaler

DawaSweden
IslamIdag
Muslimahkanalen
MuslimSe
Mussemanda
OmarIbnAlKhattab
SMSBilal
TheMuslim0
UnderTexter


Den Raka Vägen
Vill du ha evig lycka?



Bismillahi Rahmani Rahim
Läs i din Herres namn, Han som har skapat – skapat människan av en grodd som sätter sig fast! Läs! Din Herre är den Främste Givaren, som har lärt [människan] pennans [bruk], lärt människan vad hon inte visste!

[Koranen 96:1-5]


Mina besökare
Online:
Idag:
Totalt:




Religion Blogg listad på Bloggtoppen.se Religion bloggar Filosofi/Religion Bloggportal länksamling Bloggparaden

RSS 2.0