Ungdomar!

As-Salamu Aleikum wa Rahmatulahi wa Barakatuh!

Vill ni hjälpa mig att göra dawah i ett forum? Det kan tänkas jobbigt, men bara en enda person kanske börjar tänka till när man gör dawah så har man nått målet insh'Allah!

Vi kan alla hjälpas åt att berätta om sanningen i några dagar eller en tid, så vet vi att vi åtminstonde försökt! Allah kanske vägleder någon av de på forumet till den raka vägen !

Gå in på -> [Ungdomar.se]
Bli medlem och gå in i forumet i kategorin religion/livsåskådning.. Och börja göra dawah! ;D

Man behöver systrar och bröder i mängder, för alla är bra på olika saker och kan förklara på olika sätt ...

Må Allah vägleda alla vi gör dawah till och öppna deras hjärtan..
Ameen

Säg gärna till om det finns något forum du brukar vara inne på och debattera om religion.. Eller där du gör dawah på nätet..

As-Salamu Aleikum wa Rahmatulahi wa Barakatuh
Tankar: 4.....
Ickemuslimer | Direkt länk | 2009-07-04 @ 21:37:08|....

بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kamrat.com är ett bra sida där man kan göra dawah till massor av ungdomar. Allahu calam det var en som blev muslim efter när jag har gjort dawah och en var på väg. Inshallah hoppas att dem menar allvar och inte typ skojar.Men jag tycker det är en bra sida med massa ungdoma som du kan göra dawah där det ger resultat Inshallah.

2009-07-04 @ 22:45:56
Postat av: Jii

As salam aleikum syster :D jag fick ditt offline meddelande vet inte om du får mitt inshallah så jag skriver de här också. visst gör jag gärna de :) något speciellt du hade tänkt dig? i så fall kan du ju göra en skiss i word eller paint på hur du vill att de ska se ut - layout mässikt och färg mässikt och vilka bilder du vill ha med, om de är några bilder du vill ha och skicka de till mig på mailen :) inshallah så kan jag se vad jag kan göra :)

2009-07-05 @ 14:38:33
URL: http://sampaguita.blogg.se/
Postat av: Roberth

Er profet var tjuv, mördare och pedofil fin kille

2009-07-09 @ 13:18:09
Postat av: S

Så patetisk Roberth att anklagar vår kära profet saw för sånna sak. Du borde läsa om profeten saw och sen snacka, men att du ens anklagar honom för sådanna saker som ej är sant visar att du är barnsligt. Lär dig om Islam sen kom och klaga om du vill du verkar vara en kile som lyssnar på det som median säger.

2009-07-10 @ 22:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Bönetider


Video på Svenska om Profeten Muhammad
frid och välsignelser över honom





Svenska Islamiska Youtubekanaler

DawaSweden
IslamIdag
Muslimahkanalen
MuslimSe
Mussemanda
OmarIbnAlKhattab
SMSBilal
TheMuslim0
UnderTexter


Den Raka Vägen
Vill du ha evig lycka?



Bismillahi Rahmani Rahim
Läs i din Herres namn, Han som har skapat – skapat människan av en grodd som sätter sig fast! Läs! Din Herre är den Främste Givaren, som har lärt [människan] pennans [bruk], lärt människan vad hon inte visste!

[Koranen 96:1-5]


Mina besökare
Online:
Idag:
Totalt:




Religion Blogg listad på Bloggtoppen.se Religion bloggar Filosofi/Religion Bloggportal länksamling Bloggparaden

RSS 2.0