Fasting and the Furious! =)Fasting and Furious by Muhammed Al Shareef


As-Salamu Aleikum wa Rahmatulahi wa Barakatuh!!

God morgon, idag när jag öppnade min e-mail så hade jag fått denna videon nedanför i min mail!
Alhamdulilah!
Det är en inbjudan till oss alla att ta del av live föreläsningar av Muhammad Alsharef. Men vet inte om vi riktigt kan ta del av dessa , insh'Allah så kommer de även ut på youtube!





Och här är en länk till att komma till sidan så att man insh'Allah kan ta del av dessa föreläsningar!

http://www.almaghrib.org/ilminar/

*Snabb uppdatering*
Man kan även höra föreläsningarna på paltalk i rummet
[ Fasting and Furious by Muhammed Al Shareef ]
Och det är föreläsning idag!!!
På new York tid är det klockan 18.30..  Vilket hmm gör att för oss är föreläsningen om jag inte har fel..
Klockan 12.30 eller.. Klockan 00.30 !
*uppdatering över*

Må ni alla ha en underbar dag som kommer vara bra för er iman!

Tankar: 1.....
Föreläsningar | Direkt länk | 2009-08-17 @ 08:26:14|....

بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم


Kommentarer
Postat av: R

SV : walkom al salam wa rahmatu allah , SUBHNALLAH , jag känenr exakt likadant för dig OCH din blogg wallahi ! Må allah belöna dig med ALLT GOTT ameen , och inshallah våra vägae möts!



Adda gärna mig på msn , min msn står på epostsfälltet ! om du vill =)

2009-08-17 @ 21:05:35
URL: http://stoltmuslima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Bönetider


Video på Svenska om Profeten Muhammad
frid och välsignelser över honom





Svenska Islamiska Youtubekanaler

DawaSweden
IslamIdag
Muslimahkanalen
MuslimSe
Mussemanda
OmarIbnAlKhattab
SMSBilal
TheMuslim0
UnderTexter


Den Raka Vägen
Vill du ha evig lycka?



Bismillahi Rahmani Rahim
Läs i din Herres namn, Han som har skapat – skapat människan av en grodd som sätter sig fast! Läs! Din Herre är den Främste Givaren, som har lärt [människan] pennans [bruk], lärt människan vad hon inte visste!

[Koranen 96:1-5]


Mina besökare
Online:
Idag:
Totalt:




Religion Blogg listad på Bloggtoppen.se Religion bloggar Filosofi/Religion Bloggportal länksamling Bloggparaden

RSS 2.0