På Alla Hjärtans Dag....

Bismillah,
en stark artikel från Muslim.se mashAllah..!

"Jag är inte tvungen att erkänna för er denna dag att jag har känt kärlek. Likväl tvinga det inte mig att bestämma en dag för resten av mitt liv att ångra mordet på ''kärlekens skyddshelgon'' (Valentine) och fira honom. Jag är inte skyldig att visa kärlek till dem som massakrera begreppet på sann kärlek i våra länder, dödar våra drömmar och fördärvar vår ungdom. Jag är inte skyldig att bete mig som ett oskyldigt barn, för att få ett rött hjärta med höger hand medan de förrädiskt hugger oss bakifrån med sin vänstra hand. Jag är inte skyldig att fira Astartes floder av tårar för Adonis, medans våra muslimska bröder och systrars blod sprider sig som floder på gatorna i våra länder. Anemoner ska endast växa i blodet av vår Ummah (nation), inte i tårar av olaglig kärlek."

Läs fortsättningen på:

http://muslim.se/muslimenstroslara/tronadessnollstallare/48-folkligaatraditionellatroslaeror/865-pa-alla-hjaertans-dag-.html
Tankar: 0.....
Olika texter o grejer | Direkt länk | 2012-02-07 @ 12:05:38|....

بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Bönetider


Video på Svenska om Profeten Muhammad
frid och välsignelser över honom





Svenska Islamiska Youtubekanaler

DawaSweden
IslamIdag
Muslimahkanalen
MuslimSe
Mussemanda
OmarIbnAlKhattab
SMSBilal
TheMuslim0
UnderTexter


Den Raka Vägen
Vill du ha evig lycka?



Bismillahi Rahmani Rahim
Läs i din Herres namn, Han som har skapat – skapat människan av en grodd som sätter sig fast! Läs! Din Herre är den Främste Givaren, som har lärt [människan] pennans [bruk], lärt människan vad hon inte visste!

[Koranen 96:1-5]


Mina besökare
Online:
Idag:
Totalt:




Religion Blogg listad på Bloggtoppen.se Religion bloggar Filosofi/Religion Bloggportal länksamling Bloggparaden

RSS 2.0