Titta på Tv

as salamu aleikum wa rahmatulahi wa barakatuh,

att titta på tv är någonting jag många gånger har lust att göra när jag är uttråkad.. Alhamdulilah så har jag ingen tv så lockas inte så ofta. Men jag vet att de flesta har tv i sitt hem och att det kan vara svårt att hålla sig borta från den. Vi vet ju att tvn inte är annat än sheytans låda som endast gör reklam för anti-islamiska ting. Sådant förstör ens imaan och tar bort ens kunskap ---Sakta men Säkert!

Jag ville dela med mig till er en mycket underbar sida Allahu Akbar må Allah belöna alla som bidragit till detta på alla möjliga sätt o vis.. Där har de samlat många muslimska tv-kanaler för oss alla.. Vill du se en dokumentär, vill du lyssna på föreläsning, vill du att ditt barn ska se på muslimsk tecknat, vill du lära dig arabiska, vill du lyssna på hadith, lyssna på Koranen??? osvosv... Det finns kanaler på Arabiska och på Engelska Alhamdulilah.!

Klart är inte muslimsk tv som den tv vi är van vid, men det är såå mycket bättre! Bli van med denna slags tv istället för tv3,kanal 4, kanal 5, MTV (AUDHOBILLAH) osv...

- Presenterar för er -

Muslim Video

Enjoy..!
Tankar: 0.....
Produktioner av Muslimer | Direkt länk | 2010-05-14 @ 18:44:33|....

بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Bönetider


Video på Svenska om Profeten Muhammad
frid och välsignelser över honom





Svenska Islamiska Youtubekanaler

DawaSweden
IslamIdag
Muslimahkanalen
MuslimSe
Mussemanda
OmarIbnAlKhattab
SMSBilal
TheMuslim0
UnderTexter


Den Raka Vägen
Vill du ha evig lycka?



Bismillahi Rahmani Rahim
Läs i din Herres namn, Han som har skapat – skapat människan av en grodd som sätter sig fast! Läs! Din Herre är den Främste Givaren, som har lärt [människan] pennans [bruk], lärt människan vad hon inte visste!

[Koranen 96:1-5]


Mina besökare
Online:
Idag:
Totalt:




Religion Blogg listad på Bloggtoppen.se Religion bloggar Filosofi/Religion Bloggportal länksamling Bloggparaden

RSS 2.0