lite imaan

stör mig på mig själv att jag ger mig in i debatter så ofta (känns de för mig iallafall), så df lite imaan-videos

http://www.youtube.com/watch?v=zy9PLNw7ATA&feature=related


detta är vad sheikh ahmad jibril sagt om det aktuella ämnet..

http://www.youtube.com/watch?v=wmXXfTHzPmI&feature=player_embedded



lite mer imaan.. känslomässigt verkligen, om Profeten,salAllahu aleyhi wa salam,

Profetens,salAllahu aleyhi wa salams, sista tal innan han dog.




Sahabas kärlek för Allahs Sändebud, salAllahu aleyhi wa salam




Profeten Muhammeds,salAllahu aleyhi wa salam, sista stund i livet...




Dessa videos gör varenda troendes hjärta lugnt och full av kärlek till vår älskade och ärade Profet Muhammed frid och välsignelser över honom.
Tankar: 1.....
Du3a + må bättre | Direkt länk | 2010-05-13 @ 00:01:12|....

بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Allâh! Sänd Dina välsignelser (och Dina Heliga Ord) över Muhammad (sallAllâhu alayhi wa sallam) och Muhammads (sallAllâhu alayhi wa sallam) familj, såsom Du har sänt välsignelser över Ibrâhîm (Abraham) och hans familj. Du är i sanning Lovprisad, fylld av lysande Härlighet.



Allâh! Ge Din Nåd till Muhammad (sallAllâhu alayhi wa sallam), och ge Din Nåd till Muhammads (sallAllâhu alayhi wa sallam) familj, såsom Du gav Nåd till Ibrâhîm (Abraham) och hans familj, Du är i sanning Lovprisad, fylld av lysande Härlighet.

2010-05-13 @ 01:46:13
URL: http://myroadtrip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Bönetider


Video på Svenska om Profeten Muhammad
frid och välsignelser över honom





Svenska Islamiska Youtubekanaler

DawaSweden
IslamIdag
Muslimahkanalen
MuslimSe
Mussemanda
OmarIbnAlKhattab
SMSBilal
TheMuslim0
UnderTexter


Den Raka Vägen
Vill du ha evig lycka?



Bismillahi Rahmani Rahim
Läs i din Herres namn, Han som har skapat – skapat människan av en grodd som sätter sig fast! Läs! Din Herre är den Främste Givaren, som har lärt [människan] pennans [bruk], lärt människan vad hon inte visste!

[Koranen 96:1-5]


Mina besökare
Online:
Idag:
Totalt:




Religion Blogg listad på Bloggtoppen.se Religion bloggar Filosofi/Religion Bloggportal länksamling Bloggparaden

RSS 2.0