Hjälp ett par att studera för Allahs sak!

Fått i min inkorg

Bismillahir Rahmanir Raheem


Må Allahs barmhärtighet och välsignelser vara över er kära syskon i Islam!

Med Allahs tillåtelse vill ett par åka utomlands för att studera Hans religion, de har gått med i en tävling för att vinna
pengar att åka. Det de behöver är vår hjälp att rösta på deras bidrag insha'Allah och om man har tid gå med i tävlingen(så att de får värvade personer).

Det är stor belöning att hjälpa sina syskon i Islam,
må Allah belöna er för er niyya(avsikt) och må Allah låta detta par vinna tävlingen eller på annat sätt få råd att åka iväg!
Ameen

Klicka på den länken inshaAllah och rösta ->  www.hundratusen.nu/mix/kqkr

För att underlätta ännu mer inshaAllah, gör du3a och skicka vidare detta mail till alla ni känner efter ni sagt bismillah!

Det är ungefär 50 personer varje dag som loggar in i min blogg, om alla ni skulle hjälpa till att rösta, skulle det vara mycket hjälp tror jag inshaAllah!
Tankar: 4.....
Produktioner av Muslimer | Direkt länk | 2010-02-19 @ 23:40:17|....

بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم


Kommentarer
Postat av: Anonym

Salam Alaykom. Jag fick med detta i min inkorg, men är skeptisk, hur vet vi att de vill studera Islam eller att de ens är muslimer?

2010-02-20 @ 20:01:46
Postat av: Dawahsister

Salamu Aleikom syster A :) Jo försökte rösta men datan stänger sig ner när jag klickar på länken :(

Salam Faisa

2010-02-20 @ 22:12:23
URL: http://dawahsister.blogg.se/
Postat av: Amanda

wa Aleikum Salam.. Det är jag och min man som vill resa iväg och studera islam och även sponsra en annan att kunna resa och studera.. :) Ville inte skriva de i inlägget..



till dawahsister, wa aleikum salam! Ojj!! Konstigt, khayr insh'Allah !! Må Allah belöna dig för dina avsikter <3

2010-02-21 @ 02:21:10
URL: http://apg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Amanda: Okej ja då känns det bättre. Man ska ju aldrig lita på såna här saker det kan ju vara folk som lurar en eller någon som bara hittat på att det skulle handla om muslimer... Men nu känns det ju självklart att man ska rösta :)

2010-02-21 @ 17:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Bönetider


Video på Svenska om Profeten Muhammad
frid och välsignelser över honom





Svenska Islamiska Youtubekanaler

DawaSweden
IslamIdag
Muslimahkanalen
MuslimSe
Mussemanda
OmarIbnAlKhattab
SMSBilal
TheMuslim0
UnderTexter


Den Raka Vägen
Vill du ha evig lycka?



Bismillahi Rahmani Rahim
Läs i din Herres namn, Han som har skapat – skapat människan av en grodd som sätter sig fast! Läs! Din Herre är den Främste Givaren, som har lärt [människan] pennans [bruk], lärt människan vad hon inte visste!

[Koranen 96:1-5]


Mina besökare
Online:
Idag:
Totalt:




Religion Blogg listad på Bloggtoppen.se Religion bloggar Filosofi/Religion Bloggportal länksamling Bloggparaden

RSS 2.0