Förlåt!

As-Salamu Aleikum wa rahmatulahi wa barakatuh,


Förlåt till dig min Mamma för allt ont jag någonsin gjort dig - med tal och handlingar

Förlåt till dig min Pappa för allt dåligt jag någonsin gjort dig - med tal och med handlingar

Förlåt mina småsyskon för alla de gånger jag behandlat er orättvist, varit snål (med godsaker och kunskap), och alla de gånger jag sårat er

Förlåt alla mina dyrbaraste syskon i Islam, för de gånger jag inte hälsat på er på gatan, för de gånger jag varit för blyg att dela med mig min kunskap, om jag någonsin sårat någon, om jag pratat för mycket (med de jag inte borde pratat med eller stört någon dyrbar syster) ,snälla Förlåt!

Förlåt alla mina släktingar för att jag ännu inte delat med mig av sanningen om det här livet till er alla!

Förlåt alla främlingar om ni någonsin känt något dåligt från mig, en blick, ord eller handling.

Förlåt mig allihopa som jag någonsin gjort något dåligt, allt det jag kommer ihåg och det jag inte kommer ihåg!

Förlåt mig för att jag ibland inte håller det jag lovat - sagt att jag skulle göra men inte gjort!



Oavsett vad, om du känner i ditt hjärta en så stor smärta..

Att du inte kan förlåta mig, Kom ihåg att jag redan har förlåtit dig

Ord från mitt hjärta
Tankar: 4.....
Mina Tankar | Direkt länk | 2009-09-14 @ 17:43:47|....

بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم


Kommentarer
Postat av: R

Mashallah , ditt hjärta är så stort och fint wallahi !!



Förlåt mig om jag någonsin sagt eller antytt något som ens vart i närheten att ha orsakt dig smärta.



Jag älskar dig så otroligt mycket ska du veta min dyrbara lilla syster - En kärlek för Allahs skull , som är evig och vecker !

2009-09-14 @ 18:22:20
URL: http://stoltmuslima.blogg.se/
Postat av: Mammat

Min dotter, min lilla dotter. jag har inga ord , bara känslor som är omöjliga att få ner i skrift. Det finns inget du har gjort som inte tillhör ungdomens okunskap. Jag älskar dig och förlåt mig för allt jag sagt och gjort hjärtat. Ni barn är det bästa jag har gjort och har i detta liv. Lev livet gumman och bli lycklig, det gör mig lycklig sötnos. NÄr vi föds så har vi ett paket med oss, fullt med massor av minipaket.. av sorg, lycka, tårar,kärlek och upplevelser. Det är det som gör oss till människor och allt har en mening. Jag är din mamma och vill skydda dig från allt ont, bara se dig glad men det är omöjligt men jag finns alltid här för dig inshAllah, krama och pussa på dig!!

2009-09-14 @ 18:43:38
Postat av: Swislam

Mashallah tabaaraka Allah ya ukhti fee deen! Jazzaki Allahu kheiran.



Aisha (radhiya Allahu anhaa) frågade profeten(aleyhi salatu wa salam) vad hon skulle säga under laylatul qadr? Profeten (sallahu aleyhi wa salam sade: Säg - Allahoma innaka affuwwun tuhibbul afwa fa'fu anee. O Allah säkerligen är Du Den som förlåter och älskar att förlåta så förlåt mig. (At-tirmidhi och ibn Majah med saheeh isnad)

2009-09-15 @ 00:00:08
URL: http://swislam.blogspot.com/
Postat av: Yassa

Har du varit i chile. Är din mamma också muslim?;)

Hoppas du får en bra dag

2009-09-21 @ 16:56:21
URL: http://sirapsungarna.blogg.se/yazzasblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Bönetider


Video på Svenska om Profeten Muhammad
frid och välsignelser över honom





Svenska Islamiska Youtubekanaler

DawaSweden
IslamIdag
Muslimahkanalen
MuslimSe
Mussemanda
OmarIbnAlKhattab
SMSBilal
TheMuslim0
UnderTexter


Den Raka Vägen
Vill du ha evig lycka?



Bismillahi Rahmani Rahim
Läs i din Herres namn, Han som har skapat – skapat människan av en grodd som sätter sig fast! Läs! Din Herre är den Främste Givaren, som har lärt [människan] pennans [bruk], lärt människan vad hon inte visste!

[Koranen 96:1-5]


Mina besökare
Online:
Idag:
Totalt:




Religion Blogg listad på Bloggtoppen.se Religion bloggar Filosofi/Religion Bloggportal länksamling Bloggparaden

RSS 2.0