TEMAHELG I GÖTEBORG - ISLAMOFOBI: IGÅR, IDAG OCH IMORGON



asalamu aleikum wa rahmatullah 

Islamic Info Sweden anordnar en konferens under namnet "Islamofobi: igår, idag och imorgon"

Den internationellt kända föreläsaren och debattören, Shabir Ally (från Kanada) samt en av sveriges kunnigast islamologer, Mattias Gardell, deltar på konferensen. Även bror Ahmed Saddiq deltar. 

Tid: 
24 Oktober, kl: 13,00-20,30
25 Oktobber, kl: 13,00-18,00

Plats:
Kongressalen på Folketshus, Järntorget, Göteborg.

För att se titlarna på föredragen och tider etc. Se nedastående affischer.
http://www.gratiskoran.se/images/gbg_konferens.pdf
http://www.gratiskoran.se/images/konferensprogram.pdf

Alla är välkomna, så kom och delta och sprid ordet inshaAllah!

Tankar: 1.....
Muslim aktuellt | Direkt länk | 2009-10-20 @ 01:21:04|....

بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Det är väldigt jobbigt när det gäller ögonbryn tkr jag.Jag iallfall tkr att man inte ska ha alldelles för smala ögonbryn du kanske har sett folk med värsta smala.Då ändrar man liksom på sitt utseende och söker uppmärksamhet.Medans om man typ bara rensar runt om ögonbrynet för att förbättra sitt utseende och se lite mer välvårdad ut så är det typ inga problem.Men alltså det är många uppfattningar kring just ämnet ögonbryn.Så man vet inte vad man ska göra.Själv så noppar jag typ runt om så att det ser bra ut och inte för att jag ska få killar bakom mig ;)

2009-10-20 @ 19:58:52
URL: http://www.metrobloggen.se/stoltmuslim

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Bönetider


Video på Svenska om Profeten Muhammad
frid och välsignelser över honom





Svenska Islamiska Youtubekanaler

DawaSweden
IslamIdag
Muslimahkanalen
MuslimSe
Mussemanda
OmarIbnAlKhattab
SMSBilal
TheMuslim0
UnderTexter


Den Raka Vägen
Vill du ha evig lycka?



Bismillahi Rahmani Rahim
Läs i din Herres namn, Han som har skapat – skapat människan av en grodd som sätter sig fast! Läs! Din Herre är den Främste Givaren, som har lärt [människan] pennans [bruk], lärt människan vad hon inte visste!

[Koranen 96:1-5]


Mina besökare
Online:
Idag:
Totalt:




Religion Blogg listad på Bloggtoppen.se Religion bloggar Filosofi/Religion Bloggportal länksamling Bloggparaden

RSS 2.0