Välgörenhet !




Salam Aleikum wa Rahmatulahi wa Barakatu!


Visste du att:

Om inte du har råd att lägga ut pengar så finns det bra hemsidor! Där du bidrar endast genom att klicka. Nu kan du inte säga att du inte kan hjälpa! Alla kan!

[Ge ris utan att behöva betala]

[Ge mat utan att betala]


Sedan känner jag till en varmhjärtad person, på hennes blogg finns många bra grejer, all reklam på hennes blogg går till välgörenhet. Inga pengar till henne! [Sampaguita]


Salam Aleikum wa Rahmatulahi wa Barakatu!
Må Allah göra oss rika i vår tro!
Tankar: 3.....
Mina Tankar | Direkt länk | 2009-05-01 @ 15:40:20|....

بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم


Kommentarer
Postat av: Khadijah

Din blogg är MashALLah så fin och kämpa på syster! .

Till er som funderar på att komma till Islam, fundera inte mer utan ta steget fullt ut nu, idag. Det är så enkelt och utan krav. Du börjar ett nytt liv och allt det dåliga du gjort förr raderas medans det goda du gjort följer med dig i ditt nya liv.

Må ALLAH välsigna dig och ge dig styrka att fortsätta kämpa.

2009-05-02 @ 00:58:47
Postat av: Mikaela

Jag kanske inte tycker som du i allt och tycker ibland att det är motsägelsefullt hur du i vissa inlägg kan be om bevis för hur ANDRA väljer att tro, när du inte själv har några sådana bevis att ge.



Men detta inlägg tycker jag är helt underbart! Så det är inte så att jag inte tycker om att läsa din blogg.

Jag kommer fortsätta och läsa och jag kommer att berätta vad jag tycker.

2009-05-03 @ 17:58:43
URL: http://ackligmensotanda.blogg.se/
Postat av: Jii

Salam aleikum!

Så bra :D jag hoppas verkligen fler inser att de faktist kan göra något utan att de ska kosta massa pengar eller att de ens behöver göra mycket. för sorgligt nog har människor speciellt i väst blivit så lata och så egoistiska att de inte brys sig om hur någon annan har de. utan de tycker att de får skylla sig själva för att de satt sig i den situationen och sånt är bara bull shit! make a diffrens! att de inte ser hur vår värld ser hur svart på vitt gör mig ledsen och arg. Mycket bra inlägg och btw kul att du ville vara i the spotlight och bidra med 10 kronor :)

Take care!

2009-05-03 @ 22:01:35
URL: http://sampaguita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Bönetider


Video på Svenska om Profeten Muhammad
frid och välsignelser över honom





Svenska Islamiska Youtubekanaler

DawaSweden
IslamIdag
Muslimahkanalen
MuslimSe
Mussemanda
OmarIbnAlKhattab
SMSBilal
TheMuslim0
UnderTexter


Den Raka Vägen
Vill du ha evig lycka?



Bismillahi Rahmani Rahim
Läs i din Herres namn, Han som har skapat – skapat människan av en grodd som sätter sig fast! Läs! Din Herre är den Främste Givaren, som har lärt [människan] pennans [bruk], lärt människan vad hon inte visste!

[Koranen 96:1-5]


Mina besökare
Online:
Idag:
Totalt:




Religion Blogg listad på Bloggtoppen.se Religion bloggar Filosofi/Religion Bloggportal länksamling Bloggparaden

RSS 2.0