Personliga Frågor om Islam..?

Har du en personlig fråga eller bara vill veta någonting om Islam? Så ska antingen en bror eller syster svara på detta genom att referera till hadith eller Koranen.

Maila då till : [email protected]

Notera att om det är någonting riktigt personligt ni behöver fatwa på så är det bäst att vända sig till någon moské för att prata med Sheikh där.

As-Salamu Aleikum wa Rahmatulahi wa Barakatuh
Tankar: 1.....
Ickemuslimer | Direkt länk | 2009-05-24 @ 18:10:06|....

بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم


Kommentarer
Postat av: Jii

Sv: aa djupt indeed, men tankar måste ju komma från någonstans right? Jag mår bara bra :) hoppas allt är fint med dig också. Lägenheten går bra, dock är det fortfarande tomt på möbler men det är skönt att inte ha någon annan i sin väg, om du förstår vad jag menar haha :) Hmm, vet endast att det finns många som flyttar in och ut i huset där jag bor, har redan fått 3 nya grannar och en 4:e är påväg - rätt sjukt, men kan nog bero på att hyran är lite högre än på andra ställen i de området. själv betalar jag ungefär 4900 för de 40 kvadratmeter som jag har (lagom stor etta med, hall, kök, badrum, vardagsrum och en sovalkov)för övrig känner jag inte till många som hyr ut, men man kan säkert hitta en och annan :)funderar du på att flytta till skåne? Vart bor du nu? :)

2009-05-25 @ 08:35:35
URL: http://sampaguita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Bönetider


Video på Svenska om Profeten Muhammad
frid och välsignelser över honom





Svenska Islamiska Youtubekanaler

DawaSweden
IslamIdag
Muslimahkanalen
MuslimSe
Mussemanda
OmarIbnAlKhattab
SMSBilal
TheMuslim0
UnderTexter


Den Raka Vägen
Vill du ha evig lycka?



Bismillahi Rahmani Rahim
Läs i din Herres namn, Han som har skapat – skapat människan av en grodd som sätter sig fast! Läs! Din Herre är den Främste Givaren, som har lärt [människan] pennans [bruk], lärt människan vad hon inte visste!

[Koranen 96:1-5]


Mina besökare
Online:
Idag:
Totalt:




Religion Blogg listad på Bloggtoppen.se Religion bloggar Filosofi/Religion Bloggportal länksamling Bloggparaden

RSS 2.0