VARFÖR BER DU INTE?!

As.Salamu Aleikum wa Rahamtulahi wa Barakatuh!!

Systrar, bröder och alla andra, jag vet att jag lägger ut många föreläsningar och det kanske inte är så "jättekul" när man vill läsa saker eller sådant.. Men !!! Jag bara måste dela med mig av det jag fått höra och ta del av. Alhamdulilah, denna föreläsningen kanske de flesta har hört, men det är bara bra alhamdulilah. Visa den till nära och kära, till de ni älskar och till de ni vet har lite problem med bönen. Insh'Allah! Jag hade sett en kort bit av denna för ett tag sedan, och så visade en syster hela föreläsningen för mig igår Alhamdulilah Må Allah belöna henne, så jag bara måste lägga ut den till er alla!!

Riktigt bra föreläsning, med svensk text och ni kommer definitivt bli påverkade av Shaykh Muhammad Hussein Ya'qobs starka tal! Må Allah belöna honom rikligt.. Ameen













Och så var den slut! Alhamdulilah jättebra föreläsning!!

Annan fakta är att det är många många som blivit bättre på att be och som börjat be efter de har sett denna videon...
Om ni vill ha den hemskickade till er på DVD så kan ni kontakta [email protected] !!

As-Salamu Aleikum wa Rahmatulahi wa Barakatuh
Tankar: 3.....
Bönen (Salat) | Direkt länk | 2009-08-13 @ 23:35:46|....

بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Mashallah :D en av mina favoriter, kul att du gilla den!

Må allah ge dig paradiset ameen!

2009-08-14 @ 00:11:22
URL: http://myroadtrip.blogg.se/
Postat av: Ahlam

BarakAllah fiiki, jag mår bra alhamdulillah :). Mashallah för din blogg syster<3

2009-08-14 @ 00:27:36
URL: http://a
Postat av: R

Mashallaa!! baraka allaho fiki , precis vad ja behövd för att visa mina vänner som inte förstår arabiska ! <3

2009-08-14 @ 09:00:42
URL: http://stoltmuslima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Bönetider


Video på Svenska om Profeten Muhammad
frid och välsignelser över honom





Svenska Islamiska Youtubekanaler

DawaSweden
IslamIdag
Muslimahkanalen
MuslimSe
Mussemanda
OmarIbnAlKhattab
SMSBilal
TheMuslim0
UnderTexter


Den Raka Vägen
Vill du ha evig lycka?



Bismillahi Rahmani Rahim
Läs i din Herres namn, Han som har skapat – skapat människan av en grodd som sätter sig fast! Läs! Din Herre är den Främste Givaren, som har lärt [människan] pennans [bruk], lärt människan vad hon inte visste!

[Koranen 96:1-5]


Mina besökare
Online:
Idag:
Totalt:




Religion Blogg listad på Bloggtoppen.se Religion bloggar Filosofi/Religion Bloggportal länksamling Bloggparaden

RSS 2.0