Ka'ba Mirakel!!!

Salam Aleikum systrar och bröder, det här är helt fantastiskt! SubhanAllah,Finns INGEN Makt Mäktigare eller Större än Allahs!

Nedanstående text taget från DawaSweden i Youtube, det är deras beskrivning av filmen.

"Otrolig fakta om Kaba som finns i den Heliga staden Makkah, denna fakta var publicerad på NASAs hemsida men blev sedan borttagen efter 21 dagar. Programmet sändes på den islamiska kanalen al-Majd i 16 Januari 2005 och var undre rubriken: "En timmes dialog." Personen som presenterar dessa fakta heter: Dr. Abdel-Baset Sayyid, som är en välkänd egyptisk forskare och vetenskapsman. Han är även medlem i den internationella organisationen som behandlar vetenskapliga mirakel i Koran och Sunnah.

Text av: Bror Keiwan "



Tankar: 2.....
Islam och Samhälle | Direkt länk | 2009-08-29 @ 13:28:40|....

بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم


Kommentarer
Postat av: R

Syster wallahi har du upplevt problem i att lägga upp videon i din blogg , för det funkar inte längre hos mig , och jag gör exakt som jag gjorde förr?!! :(



Må allah belöna dig för alla dessa uppdateringar wallah , love ur blog ! <3

2009-08-29 @ 15:36:44
URL: http://stoltmuslima.blogg.se/
Postat av: R

Syster wallahi har du upplevt problem i att lägga upp videon i din blogg , för det funkar inte längre hos mig , och jag gör exakt som jag gjorde förr?!! :(



Må allah belöna dig för alla dessa uppdateringar wallah , love ur blog ! <3

2009-08-29 @ 15:36:45
URL: http://stoltmuslima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Bönetider


Video på Svenska om Profeten Muhammad
frid och välsignelser över honom





Svenska Islamiska Youtubekanaler

DawaSweden
IslamIdag
Muslimahkanalen
MuslimSe
Mussemanda
OmarIbnAlKhattab
SMSBilal
TheMuslim0
UnderTexter


Den Raka Vägen
Vill du ha evig lycka?



Bismillahi Rahmani Rahim
Läs i din Herres namn, Han som har skapat – skapat människan av en grodd som sätter sig fast! Läs! Din Herre är den Främste Givaren, som har lärt [människan] pennans [bruk], lärt människan vad hon inte visste!

[Koranen 96:1-5]


Mina besökare
Online:
Idag:
Totalt:




Religion Blogg listad på Bloggtoppen.se Religion bloggar Filosofi/Religion Bloggportal länksamling Bloggparaden

RSS 2.0